De (on)mogelijkheid van de digitale kerk

J.H. Roeland, Tetske Van Dun, Lucas Van Heerikhuizen, Aad Hofland, R.R. Ganzevoort, Martijn Den Hollander, H.C. Stoffels, P.G.A. Versteeg

Research output: Contribution to journalArticleAcademic

9 Downloads (Pure)

Abstract

Sociale media en kerk zijn geen gescheiden werelden, maar worden veelal wel van elkaar onderscheiden, als zou er sprake zijn van een kerkelijk domein en een virtueel domein dat met name gebruikt kan worden voor pr, informatievoorziening en missionaire doeleinden. In deze bijdrage verkennen wij een andere benadering, namelijk die van sociale media als kerk, als een ruimte, plaats of domein waarin kerk gestalte kan krijgen.
Original languageEnglish
Pages (from-to)67-76
Number of pages10
JournalHandelingen
Volume39
Issue number3
Publication statusPublished - 2012

Fingerprint

Dive into the research topics of 'De (on)mogelijkheid van de digitale kerk'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this